سپاه نیوز: سردار نظری عنوان کرد: حضور بسیجی وار مردم عامل خنثی سازی توطئه دشمنان است.

سپاه نیوز: سردار نظری عنوان کرد: حضور بسیجی وار مردم عامل خنثی سازی توطئه دشمنان است.

سپاه نیوز: سردار نظری عنوان کرد: حضور بسیجی وار مردم عامل خنثی سازی توطئه دشمنان است.
کد خبر: ۶۷۳۶
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار يعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی در همايش دانشجويي كه در موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد، برگزار شد بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت با محوریت مردم استوار است و در هر بخش متصل به مردم عمل می کند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج در کارنامه 39 ساله حضور درخشانی در دفاع از ارزش های انقلاب داشته است ، گفت: امروز با وجود هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی ، حضور بسیجی وار مردم در خنثی سازی توطئه دشمنان موثر است.

 

سردار نظری گفت: بايد اقتدار خود را با تمام وجود باور داشته باشيم زيرا دشمنان از درون تهی شده و فقط به قدرت رسانه ای و عمليات روانی متوسل شده است.

 

وي ادامه داد: بنیانگزار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نيز انقلاب اسلامی را بر پايه و با  قدرت مردم آغاز کردند و با دور انديشی و نگاه بلند خود دريافتند که برای گسترش و تداوم انقلاب اسلامی ایران به يک قدرت مستحکم و سازمان يافته مردمی نياز است لذا دستور تشکيل بسيج را صادر فرمودند.

 

فرمانده سپاه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه تشکيل بسيج از دو  منظر مد نظر رهبر کبير انقلاب بود ابراز کرد: اولین مورد اينکه انقلاب اسلامی برای گسترش انديشه به همه جوامع اسلامی و انسانی نياز به قدرت مردمی دارد و از طرفی انديشه انقلاب مورد هجمه دشمنان قرار خواهد گرفت که مقابله با آن نيز يک قدرت متشکل و منظم می خواهد.

 

سردار نظری افزود:  بسيج در عمر 39 ساله خود کارنامه بسيار درخشانی در دفاع از انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی دارد.

 

وی ادامه داد: در شرايط امروز جامعه نيز با توجه به هجمه‌های همه جانبه دشمنان اسلام و انقلاب فقط حضور بسيجی وار مردم  در حوزه‌های سخت، نيمه سخت و نرم، کارساز است و فقط با مشاکت های مردمی است که می توانيم بر مشکلات غلبه کنيم.

 

انتهای خبر/09

 

ارسال نظر
captcha